Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 12:09:33 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2311002/04212 aadressile Harju maakond, 
Rae vald, Soodevahe küla, Kaasiku// Lepikumetsa// Lepikupõllu// Linnaaru tee 
4// L6// Nigula// Vainu// Varivere tee 10// L1// Ülemiste-Maardu 1,2-4,4 
km// Ületeesauna// Veneküla, Kivimurru// Kopli// Kristle// Lepiku tee// 8// 
L4// 15// Plaasi// Tuulepealse// Ülejõe küla, Lagedi-Maardu, Harju maakond, 
Jõelähtme vald, Liivamäe küla, Maardu raudteejaam// Maardu linn, 94 Muuga 
sadama tee L2// Maardu tee 59// 61// 61a// Maardu tee lõik 4// Maardu-Muuga 
10,0-13,3 km// Muuga sadam 2/10// Pikaniidi tn 1// 9// Põhjaranna tee 17// 
17a// 17b// Sadama raudtee R8 (null, null) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Edastame kooskõlastamiseks võttes aluseks 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 punkti 1. Käesolev menetlus nr 367010 on raudtee 
kontaktvõrgu kavandamiseks. Projekteerimistingimused rööbasteele, 
truupidele, rongiliiklusjuhtimissüsteemile ning raudtee ületamisega seotud 
rajatistele antakse menetluses nr 439920 ning saadetakse Teile eraldi 
kooskõlastamise kutsega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27075241>  (menetlus nr: 
367010), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister